Sıkça Sorulan Sorular

Aşağıdaki alanda, sipariş vermeden ve sipariş verdikten sonra aklınıza gelebilecek bazı sorulara hızlı yanıtlar bulabilirsiniz.
Başka sorularınız varsa, lütfen bilgi@evle.com.tr adresine gönderin.

Konuya göre filtrele
Tüm
  • Tüm
  • Satış Öncesi Sorular
  • Satış Sonrası ve Müşteri Desteği

Yardım mı Gerekiyor ?

Eğer acil yardım gerektiren bir sorun veya sorunuz varsa, aşağıdaki butona tıklayarak Müşteri Hizmetleri temsilcisiyle canlı sohbet edebilirsiniz.

Eğer müsait değilsek, bize bir e-posta gönderin; 20-36 saat içinde size geri döneceğiz!

Satış Öncesi Sorular

Siparişleriniz, güvenilir ve hızlı teslimat sağlamak amacıyla MNG Kargo güvencesiyle gönderilmektedir. Kargonuz, özenle paketlenerek en kısa sürede tarafınıza ulaştırılır. Gönderim süreci hakkında detaylı bilgiye ihtiyaç duyarsanız, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Hafta içi 10:00’a kadar verdiğiniz siparişleriniz, aynı gün içinde özenle hazırlanarak kargoya teslim edilmektedir. Bu saatten sonra verilen siparişler bir sonraki iş gününde işleme alınır. Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Evet, sitemiz tamamen güvenlidir. Kullanıcılarımızın veri güvenliğini sağlamak için en son güvenlik protokollerini kullanıyoruz. Web sitemiz, tüm işlemleri ve veri iletimini korumak için SSL (Güvenli Yuva Katmanı) sertifikasına sahiptir.

Ayrıca, ödeme işlemleriniz güvenli bir şekilde yetkilendirilmiş ödeme sağlayıcılarımız tarafından gerçekleştirilir ve kart bilgileriniz sistemlerimizde asla saklanmaz. Güvenliğiniz bizim için önceliklidir. Herhangi bir sorunuz varsa, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Siparişlerinizde kargo ücreti, sepet toplamınıza ve teslimat bölgesine göre değişiklik gösterebilir. Belirli bir tutarın üzerindeki siparişlerinizde ise ücretsiz kargo avantajından faydalanabilirsiniz. Detaylı bilgi için ödeme sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Siparişleriniz, ödeme onayı alındıktan sonra en geç 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Hızlı gönderim için belirli ürünlerde aynı gün kargo seçeneği de mevcuttur.

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde size bir kargo takip numarası gönderilecektir. Bu numara ile kargonuzun durumunu MNG Kargo’nun web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden kolayca takip edebilirsiniz.

Web sitemizde, kredi kartı ile ödeme yöntemini kullanabilirsiniz. Tüm ödeme işlemleriniz, güvenli bir şekilde SSL sertifikası ile korunmaktadır.

Satış Sonrası ve Müşteri Desteği

Ürünlerinizi teslim aldıktan sonra 14 gün içinde iade edebilirsiniz. İade işlemini başlatmak için bizimle iletişime geçebilir veya web sitemizdeki İade Politikası sayfasını inceleyebilirsiniz. İade gönderim ücreti belirli durumlarda tarafımızdan karşılanmaktadır.

Eğer satın aldığınız ürün kusurlu veya hasarlı çıktıysa, lütfen ürünü teslim aldıktan sonraki 7 gün içinde bizimle iletişime geçin. Ürünü ücretsiz olarak değişim veya iade işlemleri için size en uygun çözümü sunacağız.

Evet, teslim aldıktan sonra 14 gün içinde ürün değişim talebinde bulunabilirsiniz. Değişim işlemi için ürünün kullanılmamış, zarar görmemiş ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir. Değişim talebinizi iletmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İade ettiğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli kontroller yapılır ve 7 iş günü içinde iade işleminiz tamamlanır. Ücret iadesi, ödemenizi yaptığınız yöntemle tarafınıza geri aktarılacaktır.

Eğer siparişiniz eksik veya hatalı geldiyse, lütfen teslimattan sonraki 3 gün içinde bizimle iletişime geçin. Sorunu çözmek ve ürününüzü tamamlamak veya değiştirmek için en kısa sürede size yardımcı olacağız.

Evet, belirli ürünlerimizde garanti hizmeti sunuyoruz. Garanti süresi ve kapsamı, ürün açıklamalarında belirtilmiştir. Garanti kapsamında bir sorun yaşarsanız, lütfen bizimle iletişime geçin ve gerekli destek için yönlendirme alın.

Sipariş sonrası herhangi bir sorun yaşarsanız, müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Bize e-posta yoluyla bilgi@evle.com.tr adresinden veya 0850 850 38 53 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

Eğer faturanız siparişle birlikte size ulaşmadıysa, lütfen bizimle iletişime geçerek talepte bulunun. Faturanızı e-posta ile dijital olarak veya talebinize göre basılı olarak gönderebiliriz.

Kargo teslimatı sırasında üründe bir hasar fark ederseniz, lütfen kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturun ve bizimle iletişime geçin. Hasar tespit tutanağı ile işleminizi hızla sonuçlandırabiliriz.

Sorularınıza Cevap Bulamadınız? Bize Ulaşın